Trợ giúp bài tập về nhà môn Sinh học
Phần khó nhất của việc học môn sinh học là làm thế nào để học sinh hiểu được thế giới vi mô của sinh học, cách đi vào bên trong tế bào và khám phá gen và phân tử.Tuy nhiên, với sự phát triển của công nghệ thông tin, trợ giúp bài tập về nhà môn sinh học Trợ giúp làm bài tập sinh học có thể đóng một vai trò quan trọng khi cả từ ngữ lẫn hình ảnh đều không thể giải thích đầy đủ các điểm sinh học.
QuestionAI là phần mềm học môn sinh học trực tuyến giúp bạn học và nắm vững kiến thức môn sinh học, bao gồm nhiều thí nghiệm và bài tập tương ứng, về cơ bản khác với các phần mềm trợ giúp các câu hỏi môn sinh học thông thường. Tại đây, bạn có thể mô phỏng thí nghiệm để tái hiện các kịch bản thí nghiệm, từ nông đến sâu, từng lớp một để tìm hiểu và nắm rõ các điểm kiến thức.
Câu 1: Trình bày nguyên tắc gọi tên các chi tiết và sử dụng, được sử dụng được thuật ngữ trong giải phẫu sinh lý.
of Europe supported only 321. This early comparison of tropic al and temp confirmed. very among differen animal an of of diversity would have to predict not only this difference between tempera consectes richness within temperate or tropical regions is poor of numbers of species among the Amazon ation"citations even for vertebrates In other words , unlike comparison temper are still in the documentation phase. some arbitrary practica'decisions are r and species synonymously;little is known about the evenn few World butterflies make up the greater part of example because they are tr that by focusing on them, the errors generated by imperfect and incomplete in paragraph I does the following sentence best fit? D: [III] e a favorabl image with the general publiC. B. [1] C. [II] . lord "they" in paragraph 1 refer to __ D. issues B.butterflies C. patterns ord "striking" in paragrap 2 is OPPOSITE ; in meaning to __ D attractive B. unren arkable C beautiful brd "exceed" in paragraph 3 is closest in meanir g to __ B. allow C. go beyond D. I Locate h of the following best paraphrase s the underlined sentence in paragraph 5? nything about butterfly evenness distribution utterfl y evenness distribution to some extent bout butterfl evenness distribution ther things that we don't know abou t butterfly evenness distribution ding to paragraph 2, which of the following is NOT well understood by biologi. ecies richness within a temperate or a tropic:al region. ehavior patterns of butterflie s and certain animal groups. ecies richness between temperate and tropical regions. y habitats. of the following best summarise s about the aspect of butterflies? B. Their physical characteristics? variet of the following best summarises paragraph s? emperate and tropical zones tion of species in each region n temperate and tropical zones
157. Đốt sống thát lưng khác : với đốt sốn g cổ do thiếu a. Mỏm gai b. Mỏm ngang c. Lỗ ngang d. Mỏm khớp e. Không có cơ bám
màu nào sau đây xuất hiện trên quang phổ của Aguilonius? xanh lam chàm luc xám
Question 32: What do we learn about sperm whales in paragraph 1? A. They are one of the most interesting creatures for humans to study. B. Their brains are more advanced than human brains by six times. C. The size of their brains is the reason why they are highly social. D. They have the ability to make decisions together rather than alone. Question 33: According to paragraph 2, which of the following is NOT mentioned as a tool or method used by researchers to study whale communication? A. AI algorithms for pattern recognition B. Statistical models C. Recordings of codas D. Behavioral experiments with whales